BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Štai ir tęsinys apie du bepročius, kurie svetur laimės ieškojo.

Birželio 16 diena, Sekmadienis

Vos pabudę susipakavom nesveikai šlapią (nuo rasos) palapinę ir pajudėjom link Tartu. Kirsdami Latvijos - Estijos sieną gavom pasivaikščioti po du miestelius skirtingose valstybėse, kurie, panašu, yra vienas miestas tiesiog atskirtas valstybine siena. Labai žavus vaizdas. Ir per sieną tiesiog vaikštantys žmonės atrodo labai mielai.

Ten kokias 3 valandas praleidom AHAA mokslo centre (studentui 9 eurai). Vaikams turėtų palikti superinį įspūdį. Tiesa, mes pabuvę kokius 3 kartus didesniam muziejuj Berlyne nebuvom labai sužavėti, bet tikrai nenusivylėm. Vos išėję iš muziejaus ir jau beveik pasiekę centrą buvom pasveikinti lietaus, kuris gerą pusvalandį taip pliaupė, kad net pajudėt iš suvenyrų parduotuvės nelabai galėjom. Galiausiai lietui aprimus pradėjom ieškoti visų universiteto pastatų ir sugriuvusios katedros. Pastaroji tikrai atrodo įspūdingai. Pusė jos atstatyta ir ten įrengtas labai neblogas Tartu universiteto muziejus. Pats miestelis labai jaukus, nes pilna jaunimo, viskas jiems ir tepritaikyta. Su D. pasvajojom kada nors pagyventi tokį studentišką gyvenimą. Kada nors…

Vakarop jau gavę žinutę iš nepažįstamojo, pas kurį turėjom nakvoti Taline, iškeliavom ten. Pasirodo, gyvenom vidury miesto centro. Pas labai malonius ir jaukius vaikinukus. Gavom nedidelę sofą miegui ir visą kambarį su nesveikai greitu WiFi.

Nusiprausus ir išsigražinus radau vaikinus bedegustuojančius Vana Tallin. Na, o paragavus galima juk ir į koncertą kokį nueiti. Trumpai paklausę Estijos Eurovizijos atstovės dainų patraukėm į centrą, kur vienintelis tikslas buvo - baras. Kadangi turėjom vietinį gidą, jis nuvedė mus į, jo žodžiais, būtiną pamatyti ir legendinį Talino barą ir ten paliko. Tokia gana neformali ir labai įdomi vieta. Kaip tik mums. Išgėrę pusę bokalo užsiropštėm į viršų, nes pasidarė per daug įdomu, ko ten visi taip vaikšto. Ten radom rūkyklą. Viduj. Ir tokią jaukią. Visi tame bare buvo neįtikėtinai draugiški ir malonūs. Buvo net sunku patikėti. Galbūt kam nors prireiks adreso: “Levist Valjas” aka “Levikas” Olevimagi 11. Po tokio smagaus vakaro vos spėjom grįžti prieš audrą. Kadangi visus žemėlapius palikom ten, kur gyvenom, o kelio atgal neprisiminėm, ėjom su GPS. Na, tiksliau bėgom.

Birželio 17 diena, Pirmadienis

Dar nespėjus šeimininkams atsikelti palikom raštelį su didžiausia padėka, buto raktus ir išėjom toliau Talino pažinti. Jaukus ir mažas senamiestis. Kažkuo kitoks nei Vilniaus. Ir jūra panoramoj atrodo taip žaviai ir net šiek tiek egzotiškai. Aplankę jūrų muziejus, kelias bažnyčias, kurios tik iš išorės atrodo neįdomiai (vidus tikrai vertas laiko ir dėmesio), nusprendėme, kad jau laikas važiuoti tolyn.

Atrodo, judėti nebe labai yra kur. Mes sumąstėm paskutinę aplankyti Saaremaa salą. Tad nuvažiavę iki Virtsu ten šiaip greitai persikėlėm į Saaremą, kur susiradom patį pigiausią kempingą per visą kelionę. Dviese naktis kainavo 8 eurus. Beje, vakarieniavom su kita lietuvių šeima. Ir pasidžiaugę visiška ramybe ir jaukiu, beveik šilkiniu vakaru nusprendėm bent vieną naktį pamiegoti ilgiau nei 5-6 valandas.

Paskutinėj daly pratęsiu apie visą Saaremos eksprediciją ir šiek tiek apie grįžimą.